środa, 16 stycznia 2013

Prolog

 


„Czasem idę przez pustą ulicę ze słuchawkami w uszach spoglądając na biegnących obok 
 mnie ludzi. Staję, odwracam się aby zobaczyć. Może to oni. Może.... Nie. „Ich nie ma.” – po co wierzyć w zdanie innych? Ja mam swoje, w które zawsze wierzyłam, wierzę i na zawsze tak pozostanie.
Godzinami siedzę w miejscu trzymając w rękach jakieś pieprzone zdjęcie, myśląc, że kiedyś... Kiedyś świat się dowie... Godzinami marzę, że inni zginą za to co robią, za ukrywanie miłości...
Ja po prostu wiem... WIEM...
Kolejne dnie mijają, sypią się jak domki z kart a ja nadal stoję w miejscu z „dziecinną 

 wyobraźnią i głupimi marzeniami” – jak to twierdzą inni. Może i tak jest, ale to tylko ja.
Pomimo tego, że mam znajomych, dobrą elitarną szkołę, dość zamożnych, ale wymagających i kochających rodziców to czasem żyję własnym światem, odrywam się od tego, w którym uważają mnie za humorzastą i zdesperowaną nastolatkę...

Miliony tweetów i co? NIC. Jak zwykle, moje szczęście... Zwykły przycisk „follow”, ale przecież dla nich to za dużo. Nie mam im za złe, ale smutek przytłacza.
O kim tak piszę? Hah... Dobre pytanie. To nie jest taki zwykły Larry, taki zwykły [b]romance. Dla mnie to... O wiele więcej... 

https://si0.twimg.com/profile_images/3112788737/aa122208a4a3a7b09ef227dbb8f16434.gifDla mnie to takie moje drugie życie, mój uśmiech, rozbawienie, spontaniczność, wiara, pragnienie...
Dlaczego tyle ludzi w nich nie wierzy?! Te dotyki, słowa, wpadki, uśmiechy... To nic? Dlaczego ludzie są tak głupi? 
 Może nie warto się mazać tylko iść dalej i czekać, jak zawsze – CZEKAĆ.
Ale...  może to już niedługo? Jednego dnia wszystko się zmieni i umocnię się we wszystkim w co wierzyłam tak naprawdę od zawsze... Od zawsze kochałam i kochać będę.

Oby wszystko nie obróciło się w drugą stronę... Aby było lepiej... LARRY..."

____________________________


Hahaha :D dziwny mi wyszedł :o jakiś smutek, Boże O.o pierwszy rozdział mam nadzieję, że niedługo! Będzie pisany w 1 os. i na pewno weselszy :D
+ prolog dedykuję mojemu najukochańszemu gejusowi
ALAALAALA
+  jeśli przeczytałaś - skomentuj :)
+ zapisujcie się do obserwatorów misie :3

DO NASTĘPNEGO KOCHANI

16 komentarzy:

  1. jejkuuuuu *.* świetny Ci wyszedł!
    dodawaj szybko nowy rozdział!
    jestem ciekawa całej tej historii ;)
    - - - - - - - - - -
    http://truefriendshipandmaybelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNYŚWIETNYŚWIETNY! czekam choćby wieczność na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog jest taki... tajemniczy. Larry, Larry - tak dużo Larry'ego. Kocham Cię i czekam na rozdział pierwszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prolog. :D Zapowiada się na prawdę ciekawie :)

    http://do-not-forget-about-mee.blogspot.com/
    http://totaleclipseoftheheart69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog! Na pewno będę czytać. (:

    Informuj mnie na TT o nowych notkach : @FleeingDolphin

    No i ten, niedługo też zaczynam Larrego, więc zapraszam. (: http://can-we-do-it-over-again.blogspot.com/

    http://itwasjustamoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski Boski Boski... Dawaj szybciutko rozdział 1 ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *__* MEGAMEGAMEGA !
    twój talent + LARRY = cudo < 3
    Ciesze się że będziesz psiała teraz o naszej obsesji :3 Nie mogę się doczekać co wymyślisz debilu <3
    Ten blog będzie najlepszy <3
    Aaaa no i oczywko dziękuje za szaloną dedykacje :D KCKCKCKCKCKCK < 3
    LARRY 4EVER < 3
    + podniecający gif :3
    ----
    turn-back-time-with-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. BFVSBSDBVIDSVBBVLHDLXBVCLKXHDHJGF4GHJKFDFGHJKHGFCGHJHGVHJKJHGVHJKJHGVCHJK~~~
    już sie doczekać nie moge ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dopiero przeczytałam. DLACZEGO NIE MÓWIŁAŚ, ŻE MASZ TAKI TALENT?! so.. czekam. - julka (wybacz, ale nie chciało mi sie logować) love you so much <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się fajnie. czekam z niecierpliwością na rozdział :) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne *.*

    zapraszam do mnie :))http://iloveradio69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jee super *.* Boski <3 Idę czytać dalej ;)
    ------
    http://dreamsdocometrueyoujusthavetowant.blogspot.com/2013/02/powitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. 51 years old Software Test Engineer III Harlie Simon, hailing from Madoc enjoys watching movies like Conan the Barbarian and Calligraphy. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a Ferrari 250 GT SWB Speciale Aerodinamica. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń